Marketing en PR

In 2019 bereikten we met Free Publicity al 884.955 mensen. Verschillende influencers sloten ons in hun (groene) hart, we werden door het Parool,  de Jan en de Happinez opgepikt en er waren veel blogs die in 2019 over de Duurzame Woonbeurs gingen.

1 jaar later zijn de influencers van toen inmiddels lid van onze community en een aantal gaat als vaste blogger voor onze nieuwe website aan de slag. Wij zijn in The Green Makeover (SBS6) te zien als duurzaam interieurexperts en ons eigen instagram kanaal groeit met ruim 100 volgers per maand. En dat is nog maar het begin van alle marketingplannen die wij hebben om van de 2e editie een supersucces te maken. Wij hebben er zin in!

Marketing 2021 

  • Zichtbaarheid op DDWB website met je merk en een doorlink naar je eigen website

  • Brede Facebook en Instagram campagne voorafgaand aan en rondom de Duurzame woonbeurs. Hierin hebben deelnemers een rol!

  • PR offensief: Magazines in juni 2020 en landelijke dagbladen & radio begin september 2021

  • Special Duurzaam Wonen ism een magazine (ovb)

  • Rondje driehoeksborden Amsterdam Centrum

  • PR social media: tenminste 1 post exclusief aan jouw merk gewijd

  • Vermelding als deelnemer aan DDWB in onze nieuwsbrief

  • Bijeenkomst deelnemers, ‘succesvolle beurs’ en borrel in januari

  • Uitgebreide persronde voorafgaand aan de beurs 

  • Via partners als BNI, BNA en BNS wordt de professionele doelgroep voor de beurs uitgenodigd.

  • Woonretail in Nederland krijgt extra aandacht. Hierop wordt een charme-offensief gedaan, immers, deze willen we interesseren om duurzamer in te gaan kopen. Retailtrends & INRetail.

  • Diverse bloggers en influencers uit ons netwerk zullen over de beurs gaan berichten.  

2019 Free Publicity:

Aandacht van o.a.: Het Parool, Jan Magazine, Happinez, Mirjam Hart (een goed verhaal), Dirks Dotter, Leuk met kids, Your little black book, Bartsboekje, Laura & James en  Hanna Verboom.